مشاوره فوری

پرسش های متداول

کاربر گرامی لطفاً موضوع موردنظرتان را در لیست زیر مطالعه کنید

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم؟

 

بله برای مشاهده شرایط اقساطی، به صفحه خرید اقساطی مراجعه نمایید.

 

شرایط گارانتی ادریس

 

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف ادریس است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا ادریس مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره ۸۶۰۷۴۷۵۵ – ۰۲۱ اقدام نمائید.

 

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

 
شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
 

 
فروشگاه ادریس در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی فروشگاه ادریس اطلاع دهید.
 

 
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه ادریس هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
فروشگاه ادریس خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟