پرسش های متداول
کاربر گرامی لطفاً موضوع موردنظرتان را در لیست زیر مطالعه کنید

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم؟
بله برای مشاهده شرایط اقساطی، به صفحه خرید اقساطی مراجعه نمایید.
شرایط گارانتی ادریس
امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف ادریس است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا ادریس مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره ۸۶۰۷۴۷۵۵ – ۰۲۱ اقدام نمائید.
چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
نمایندگی
فروشگاه ادریس در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی فروشگاه ادریس اطلاع دهید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه ادریس هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
فروشگاه ادریس خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
فروشگاه ادریس خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.